Опубликован список автомобилей, которые будут бороться за почетное звание «Лучший автомобиль в Европе 2014» (Car of the Year 2014). В конце декабря этого года жюри из 58 журналистов (среди них есть и два из России) назовут семь финалистов. Ну а награждение победителей состоится только в марте следующего года на автосалоне в Женеве. Пока же вы можете ознакомиться с 30 кандидатами на это почетное звание – надо сказать, что уже сам факт попадания в этот список является неплохим достижением.
Теоретически больше всего шансов на успех имеют компании BMW и Toyota, у которых сразу по три модели в этом списке. Однако все прекрасно понимают, что конкурс Car of the Year выигрывается не числом, а умением. К тому же не секрет, что в последнее время жюри часто отдает предпочтение экологически чистым машинам. И если исходить из этого критерия, то наибольшие шансы на победу в 2014 году у BMW i3, Renault Zoe или Tesla Model S, которые об
... Կարդալ շարունակությունը » ...Կարդալ ավելին
«Եթե Գագիկ Աղաջանյանն առանց ֆեդերացիան ինձնից խլելու փորձերի ցանկություն հայտներ լինել ֆեդերացիայի նախագահ, ես նրա կողքին կկանգնեի եւ ինքնակամ նրան կհանձնեի ֆեդերացիան։
Այս մասին NEWS.am Sport-ի թղթակցի հետ զրույցում ասաց Հայաստանի ավտոմոբիլային ֆեդերացիայի նախագահ Մկրտիչ Փիլթոյանը։
Հայաստանի ավտոմոբիլային ֆեդերացիայում նախագահի պաշտոնի շուրջ խմորումները դեռեւս շարունակվում են։ Ֆեդերացիայի ներկայիս նախագահի խոսքով, արդեն շուրջ երեք ամիս ձգձգվող դատական «քաշքշուկների» պատճառով չի կարողանում անցկացնել Հայաստանի ավտոմոտոսպորտի առաջնություններ, մրցումներ, մրցաշարեր։
Պարոն Փիլթոյան, ո՞ր փուլում է ֆեդերացիայի նախագահության հարցը։
Սինգապուրի Մեծ մրցանակը որոշակիություն չմտցրեց ապագա աշխարհի չեմպիոնի կանխատեսման հարցում: Հաղթեց Սեբաստիան Ֆետտելը, բայց երրորդ տեղը գրաված Ֆերնանդո Ալոնսոն վաստակեց հերթական միավորները, որոնք այսօր նրան դարձնում են չեմպիոնի ամենաիրական հավակնորդը: Միաժամանակ ամեն ինչ չէ, որ այդքան հարթ է անհատական հաշվարկում իսպանացի առաջատարի համար: Նա հաղթելու է ոչ այնքան անձնական որակների շնորհիվ, որքան` շնորհիվ բոլիդի, ի տարբերություն «լոտուսցի» Կիմի Ռայկոնենի, որը առաջատարներից միակն է, ով չի հաղթել այս տարվա Մեծ Մրցանակի խաղարկություններից ոչ մեկում, բայց մրցուղուց երբեւեէ դուրս չի մնացել: Նա էլ Ալոնսոյի նման համբերատար հավաքել է իր միավորները եւ այսօր ունի հաղթելու նույնքան հնարավորություն, որքան Սեբաստիան Ֆետտելը, եւ փոքր ինչ պակաս հնարավորություն, քան Ֆերնանդո Ալոնսոն:
Ֆորմուլա-1-ի գլխավոր մենեջեր Բեռնի Էքլսթոունը ցանկանում է Թուրքիայի Մեծ մրցանակի խաղարկությունը վերադարձնել աշխարհի առաջնության օրացույց։ Էքլսթոունը կմասնակցի Ստամբուլ ավտոարշավարանի վարձակալության մրցույթին։
Թուրքիայի Մեծ մրցանակը Ֆորմուլա-1-ի օրացույցում էր ընդգրկված 2005-2011 թվականներին, սակայն կազմակերպիչներին չհաջողվեց նոր պայմանագիր կնքել ֆինանսական խնդիրների պատճառով։ Նաեւ Թուրքիայում հետաքրքրությունը Ֆորմուլա-1-ի նկատմամբ գրեթե զրոյական է եւ մրցումն անցնում էր քիչ հանդիսականներով։
Էքլսթոունը ցանկանում է ավտոարշավարանը վարձակալել տասը տարով, հաղորդում է Hurriyet-ը։
Պերուում ընթացող «Դաքար-2013» բազմօրյա ավտոարշավի 7-րդ օրվա մեկնարկում մահացել է ֆրանսիացի մոտոարշավորդ Տոմաս Բուժենը, գրում է gazeta.ru-ն:
25-ամյա մարզիկի մոտոցիկլը բախվել է ոստիկանական ավտոմեքենային: Դեպքը տեղի է ունեցել չիլիական լեռներում: Դեպքի վայր ժամանակ բժիշկները չեն կարողացել փրկել Բուժենի կյանքը:
Ավելի վաղ «Դաքարում» ավտովթարի հետեւանքով մահացել էին 2 անձինք:
Հանգստյան օրերին Ավստրալիայի Մեծ մրցանակով կմեկնարկի Ֆորմուլա-1-ի աշխարհի առաջնությունը, որը բաղկացած է 19 փուլից եւ կավարտվի նոյեմբերի 24-ին Բրազիլիայում:
Այս տարի վերջին անգամ Ֆորմուլա-1-ում կօգտագործվի 2,4 լիտրանոց V8 շարժիչ: Հաջորդ տարի դրանց կփոխարինեն բնապահպանության տեսանկյունից մաքուր եւ տնտեսող տուրբինացված V6 շարժիչները` 1,6 լիտր ծավալով:
Ներկայացնում ենք նոր մրցաշրջանի բոլոր մասնակիցներին:
1. Infiniti Red Bull Racing (Ավստրիա). Սեբաստիան Ֆետել (Գերմանիա), Մարկ Ուեբեր (Ավստրալիա)
2. Scuderia Ferrari (Իտալիա). Ֆերնանդո Ալոնսո (Իսպանիա), Ֆելիպե Մասա (Իտալիա)
Ֆորմուլա-1-ի յոթակի չեմպիոն Միխայել Շումախերը երկարաձգել է գովազդային պայմանագիրը Deutsche Vermogensberatung AG ֆինանսական ընկերության հետ, հաղորդում է Bild-ը։
2012 թվականին կարիեարն ավարտած Շումախերը առաջիկա յոթ տարում կստանա տարեկան երեք միլիոն եվրո ըկերությունը գովազդելու համար։ Ավտոսպորտի ամենահայտնի արշավորդի համագործակցությունն ընկերության հետ սկսվել է 1996 թվականին։
«Այս տարիների ընթացքում պրոֆեսիոնալ համագործակցությունը վերաճել է սերտ անձնական հարաբերությունների»,- ասել է Շումախերը։
Deutsche Vermogensberatung AG-ն համագործակցում է նաեւ Ֆորմուլա 1-ի արշավորդ Նիկո Հյուլկենբերգի, Գերմանիայի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Յոահիմ Լյովի, հավաքականի նախկին մարզիչ Օտտո Ռեխագելի հետ։ Ընկերությունը հովանավորում է նաեւ «Կայզերսլաուտերն» ֆուտբոլայ
... Կարդալ շարունակությունը » ...Կարդալ ավելին